alalalalala bosan

kesekian kali kau berhari-hari menghadap segala apa sajian yang terhidang di depan kau. pernah kau terfikir akan apa yang difikirkan manusia sekitar kau? tentang aktiviti mereka sehari-harian. tentang kisah silam hidup mereka. tentang cerita cinta yang terselit di setiap laku yang ada. tentang masalah keluarga yang dibeban tanggung bahu yang goyah. tentang perihal-perihal apa-apa lah.

ah.
aku benar kuat berfikir ni.
babai.
makan2!
semua pesan suruh aku makan.
jangan risau.
perut aku maintain comel je.

^^

oh, hei.
aku dah ada buku fynn jamal.
aha.
satu dua dan tiga.
seronok bergolek-golek di katil membelek-belek cebisan jiwa beliau.
=)

28 comments:

Unknown said...

fynn jamal memang terbaik.

caluk@cencaluk said...

buku 555 ke he he

si kachak said...

dslr for maskara can?

Pisey said...

to visitor.

sangat =)

Pisey said...

to caluk

haha.
banyak la kau.

Pisey said...

to tak hensem

for maskara can
for AAR tak boleh!

oke?

kumbang said...

wah2..kuat makan..hoho..apasal bosan.banyakkan le aktiviti..fynn jamal tu sapa

beskot said...

cane kita nk tau perot kita kategori cumel or x eh??
gagaga..

Pisey said...

to faridlo.

haha.
best apa makan2.

fynn jamal?
dia ada di sini.

www.puisitepijalan.blogspot.com
www.fynnjamal.blogspot.com
www.suarauntukdipegang.blogspot.com

yuyu said...

ai pon da beli gak..mang besh..sume buku tuh kawan;-)

Unknown said...

baru dpt cebisan jiwa dia dah bergolek2...
belum lagi dpt sepenuh jiwa dia lagi...

lumut said...

demm..mane kau dpt buku tuh?
nak?

yuyu said...

lumut..mu klik kt www.suarauntukdipegang.blogspot.com

ada la buku tuh kt situ..limited beb..segera!!!

Pisey said...

to saloma.

ah.
baru aku dan rakan2 sibuk cari lagu saloma n pramlee.malam ku bermimpi.

tahu tak mana nak donlod mp3 free yang itu? letih cari.
haha.

fynn terbaik!

yuyu said...

erm..u try cr kt rapidshare @ 4shared @ bearshared @ ares..i slalu search lagu kt situ la..


yep, she's da besh...mang dekat sgt dgn dia bl bc buku2 tuh..

Pisey said...

to ries.

kalau lah nanti.
dapat pergi tengok dia perform.
tengok dia depan2.
pergi makan kedai dia ke.
pergh.
mahu aku diam je duk menatap mendengar bla3.

aha.
insyaAllah.

manakan dapat diambil sepenuh jiwanya.secebis cuma pun cukuplah dahulu.

=)

Pisey said...

to lumut.

haha.
jangan nak dem2 lah.
pergi ikut link yang aku dah taip awal lagi itu.

Pisey said...

to saloma.

trimas.
aha.

lumut.
klik situ!!

Pisey said...

to saloma.

trimas.
nak cuba lagi ni.
dah letih cari.
haha.

rumamte2 buat bangang duk nyanyi 'malam ku bermimpi..'

tu sahaja ayat yang tahu nada.
kah3

bikin gua tertekan dan usaha nak tolong download

Pisey said...

to beskot.

haha.
jauh lak terselit reply untuk kau.

ala.
senang je.
bila kau tengok perut tu lama2.
kau rasa kau sangat dihargai.
cukup makan.
dan seronok semacam.

ha.
comel la tu.
oke?

kah3

yuyu said...

ta pe, lu da gtalk ta???meh sini gua cr..kalu dpt gua send la..

make sure email betol..

Pisey said...

aha.
send kat emel gua leh?

akupiseydanzays(at)gmail(dot)com

takdak gtalk.
dan ini pinjam laptop orang
sendiri punya rosak.
broadband jiran sebelah.
kah3.

chokio_nia said...

fyn jamal??cte tentang apa tu??Aku tatau pon..

Pisey said...

to nia.

aha.
usha la blog beliau.

aku dah taip kat atas tu.
takpun kat side tepi orang hebat blog aku.

takpun ko google ke.
ko search mana2.

aha.
dia punya jiwa yang hebat untuk dikagumi.

ini rasa aku lah.

=)

oranglidi said...

haahha.. bagus lh dh ade buku fynn jamal. buku wa dah beli blom?

ini fynn jamal cakap. hehe.

Pisey said...

to oranglidi.

haha.
ngokngek.
=)

s.c.h.u.l.t said...

tanak makan tapi lapar..tapi sudah gemok~ T____T

eh maap.silap belog! HAHA

Pisey said...

to schult

haha
leh lak silap blog.

kah3