Jiwa rasa girang sebelum otak gila buat coursework

Dah lama tak dapat tengok Fynn Jamal live. Dan sebelum ni kalau tengok pun, baru sekali aku approach nak ambil gambar bersama. Tu pun sebab kawan yang ikut sama nak sangat. Kalau tak sebelum-sebelum tu dan selepasnya, cukup cuma pandang dari jauh. Amaze sorang-sorang.

Aku pernah sebut, aku jenis gugup dan panik dengan benda yang aku suka. Jadi kalau manusia-manusia yang aku gilakan jiwa diorang ni ada depan mata, cuak lain macam.

Sebelum datang Manchester, buat hilang gugup aku dah approach kak Wani Ardy dan Rashidah Othman. Seram sejuk. Paling berdebar ajak nak bergambar dengan Firdaus Abdillah Hamzah, known as Pipiyapong. Yang ni kelakar sebab bukan aku je berdebar, tengok dia pun lain macam cuak sebab aku dengan kawan-kawan perempuan lain sama. Alang-alang terus heret abang Pyan Habib bergambar bersama, tak payah satu-satu.

Cuma nak cakap tadi dapat bergambar dengan abang Tri Hadzir, abang Nazali Noor penulis Ulu Yam di Liverpool, dengan kak Fynn Jamal dan Arjuna Bakti Fitri bin Abdullah. Juga ada Rudy Nastia, Taqi Nastia dan Izzat Hujan. Paling padu lebih sebab boleh jumpa Hedzy Hafidz, popular dengan nama AGCoco.

Jadi, kempunan sebab tak dapat nak jumpa Yuna di London hilang. Tahap gila aku lepas gian ambil gambar diorang semua walaupun tangan ketar. Serius, gigil.

Dalam ramai-ramai ni, aku bergambar 4kali dengan sorang je. Haha. Gatal kemain.

Oke, bai.

No comments: