it's a fact

antara fakta yang aku jumpa bila terjah blog sendiri tengok2 soalan tag dulu2.

what's the first thing you notice about the opposite sex?
bila menatap electromagnetic punya panahan mata yg menusuk ke jantung membuatkan aku tak dapat bernafas dengan turun naik yang sempurna. aku tahu dia lelaki.

what is your natural hair color?
hitam mutu keunggulan.

when do you know its love?
bila aku kata mahu. bila aku tak keruan. bila aku agh!! tarik2 rambut hensem.

soalan paling mencabar;

do you know how to pump gas?
tak. belum pandai. tahu tengok je. em.

lesen P dah lama kot tinggal.
isi minyak tak pernah2.

6 comments:

faizal said...

1st kew??haha

bilo la nk abis exam nieyh...

nk kelik maen air banjir weh...

sharamli said...

xgheti jgk nk pam gas..
isi angin tayar beskel tw la..ha3

mamai said...

correct correct

Pisey said...

to peja.

gi setadi nuh!
mu ado 2 paper lagi.

haha.

Pisey said...

to sha.

haha.
reti bawak kereta tak kamu?

hu.
memalukan lak rasanya tak reti isi minyak.

Pisey said...

to mamai.

apa yang corect;

saya suka lelaki?
rambut saya super saiya?
atau tak reti isi minyak itu comel?

kah3