Gelap | paleG

kadang-kadang aku tak tahu pun apa yang aku tulis. yang aku ratap tangiskan. yang aku coret sini sana. jadi bingung dengan keberadaan yang ada. setiap keadaan, setiap momen, setiap rasa dan perasaan, aku cuba bekukan jiwa yang ujud. untuk sama-sama melihat dalam-dalam segala yang perlu dipejam fikirkan.

aku semakin hilang kata. maksud aku, kebolehan untuk bercakap secara mudah. seperti segala yang aku lontarkan adalah perkara yang susah dan komplikated. ayat-ayat biasa aku nak bercakap hal harian pun jadi komplikated. aku perasan hal ni tahun lepas. lepastu bingung dan hilang diri semula. macam syok sendiri.

tapi diri aku tak syok pun. tenggelam timbul.

heh. dah lama tak tulis pakai allsmallletter.

titt titt titt, bunyi mesin basuh setel spin kain-kain. jom sidai kain-kain di ampaian dengan gaya seksi-meksi berbaju kelawar ungu.

4 comments:

cimOt said...

baju kelawar beshhhhh...

Pisey said...

cimot
hehe. paling best sebab sejuk(;

fAdiciSm said...

same here.

Pisey said...

fadicism
*sigh* (; Hai.