Sebenarnya saya perlu lari

Benda yang saya nak lancarkan tapi belum lancarkan juga ialah untuk berjogging setiap pagi.

Saya bercita-cita untuk menjadi seorang yang lebih tough, walaupun sudah sedia tough.

Benda paling mudah untuk saya lakukan sebagai aktiviti eksesais sebenarnya ialah berenang. 

Selain dari jogging, saya juga sebenarnya kena kurangkan dos makan.

Dos tidur sudahpun dikurangkan secara automatik bila menjadi bibik ni.

Sebenarnya kan, nikmat Tuhan tu ada dalam setiap detik. Begitu juga dengan ujianNya.

Tajuk entri ni sebenarnya kan, boleh ditukar jadi macam tajuk lagu Yuna - Dan Sebenarnya. Oh how I miss those days.

Hari-hari lalu zaman baru jatuh cinta dengan Yuna, Wani Ardy, Fynn Jamal dan lain-lain. Zaman eksaited dengan diri sendiri.

Well, I still am amazed with myself though. I try to amuse myself every single day.

FIN

2 comments:

Anne said...

Haha... ingat nak lari dari rumah :P

Pisey said...

Hahah. Lari dari rumah nanti dah bekerjaya la. Kalau tak sape nak tanggung makan minum (: