Mohon bantuan rakyat jelata

Hai kawan-kawan.

Aku kini dalam keadaan tergugat kerana tiada sumber pendapatan dan menganggur. Mungkin aku salah kira buah catur sikit dalam menyusun kehidupan untuk kali ini.

Terlebih rehat dan bersuka ria sikit. Lama sangat kehidupan serius jadi berfoya-foya melebih jadinya lepastu nak jadi rajin dan serius balik ambil masa. Kesian kan.

Tapi takpa jangan risau, aku yakin rezeki dah dekat.

Jadi moleklah kiranya ada yang menyebarkan laman fb jualan baju-baju Peppero seperti yang terpapar di kanan blog ini.

Doakan aku dapat kerja yang molek-molek juga ya.

2 comments:

karenontheshore said...

apa jua doa kau, aku aminnkan moga pohon Tuhan tunaikan. aminnn

i wish u all da best n gud luck!! :]

Primadona said...

jyeah.kita pun busy sebab nak bukak bisnes jugak dah.haha.
Wiseh you all the and good luck Pisey.Moga dimurahkan rezeki selalu hendaknya.Jaga diri! :)