PISANG di Zebra Square KL pada 30-31 Mei 2015

Hujung minggu ini iaitu pada 30 dan 31 Mei 2015 aku akan buka gerai di bawah Pasar Boco yang bergandingan dengan Kawan Fest untuk sebuah art and music event.



To those who did not know what is Pasar Boco and Kawan Fest, boleh usha akaun Instagram mereka di @pasarboco dan @kawanfest respectively. Juga boleh ke FB Pasar Boco dan ke web kawanfest.com untuk lebih lagi informasi dan sebarang pertanyaan.

Barang-barang yang aku nak jual nanti sebenarnya barang-barang peribadi aku, My own personal items that I adore and love so much. Tetapi oleh kerana nasib dan rezeki sebuah pekerjaan yang kena belum menyebelahi aku, macam no point lah nak simpan barang-barang yang berlambak ini walaupun cantik dan disayangi sebab bukan aku mampu nak bergaya sangat bila wang simpanan menipis.

Antara barang-barangnya ialah:
Kasut-kasut Clarks
Kasut-kasut Dr Martens
Handbag Fossil
Beg Cath Kidston
Collectibles like tins by Fossil etc
Buku-buku penulis-penulis buku terkenal
(Charles Bukowsi, Paolo Coelho, Mario Puzo, Goenawan Mohamad)
Coloured pants
Jackets and denims by Topman, HnM
Blouses by Zara and HnM
Skirts
And blablabla

Will also be selling my favourite friends stuffs like shawls and perhaps also batek sarong.

Okay itu saja informasi yang ingin disampaikan. Boleh ke @annyacob_store untuk lihat few of the things I will be selling at my booth PISANG. Ataupun untuk sesiapa sahaja yang minat barangan UK mari kerana barang-barang ini semua mostly come from there.

I am a shopaholic and will always buy new things. Tu pasal kena belajar letgo mana dah kurang pakai dan yang kurang mampu untuk pakai due to the value of the products. Cuma buka booth untuk pertama kali ini, I am doing this for fun :) come and see me!

Kalau nak sneak peak tentang kehidupan saya yang tak berapa maju kebelakangan ini bolehlah ke akaun Instagram saya iaitu @annayaacob manakala Twitter saya ialah @annamattcobb.

Terima kaseh kerana meluangkan masa membaca. Doakan saya dapat buat profit dengan penjualan menerusi booth dan secara online ini because it is for a good cause. More space and well, cash for me.

Even for those who need guidance on buying UK branded stuffs, feel free to contact me through email as stated on the right or through other social networks.

Sekian.



2 comments:

theorked said...

Good luck anna! He he.

Pisey said...

Thank you 😚