Rindu serindu rindunya

Kalau ditanya memang nak balik on the spot lah.
Nak balik sangat-sangat.

Apa jadah aku datang belajar negara sejuk ni entah. Nak membaca menelaah pun kemain payah nak cari titik fokus. Paling masyuk tidur dalam duvet je.

Rindu ayah.

3 comments:

busuk yang jauh said...

cepatlah balik meleysiaaaa. jom minum kopi kat pappa rich bangi! ;D

Juno said...

Kau belajar mana? Aku pun nak merasa negara sejuk jugak.

Pisey said...

busuk dah kawen
aaa tak jumpa lagi kite ni :')

juno
haritu belajar kat Manchester. aku tatau kenapa terlepas respon yang ni sori huhu