Perhaps kindness isn't always the best solution

Sebab nanti kalau baik sangat kau kena pijak. Lepas tu kena lagi. Dan lagi. Kalau dah kena sekali memang akan kena berkali-kali. Kalau dah namanya si pemijak ni, diorang bukan golongan pelupa. Kalaupun dia banyak makan semut dan jadi pelupa, takkan dia tak berpijak di bumi yang nyata. Pakai selipar tandas pun pijak juga kau. Ataupun pakai heels, wedges, glitter2 and all. Geng sneakers ke- tak kira lah convesse ke everlass. Vens ke, suppra ke, abidas ke.

Aku nak kasut baru sebenarnya. Harap-harap duit raya boleh tampung lah gamaknya.

7 comments:

jo said...

moh dtg beraya rumah aku. biasa budak2 aku kasi 3 henget.

hans said...

yups
sekali mereka memijak selalunya mereka akan memijak lagi tanpa rasa bersalah

amacam collection duit raya?
aku dapat lagi tadi
hohoho

*cimOt* said...

ohooo nak kasut ghupewnyew..jom berpijak-pijak dolu la..lalala

Robot Baik said...

erm, buat baik berpada-pada..

beli kasut boot jer..
tahan lasak dan waterproof.
tak lupa tahan lama.

Ries Lee said...

tak boleh buat baik sangat..
erm, aku dah dapat akibatnya...
sakit...

miya said...

duet raye ciket. huahuahu!

jom jadi geng terbang plak la :D

p is an g said...

kakjolie
pos ekspress takde ke kak?

hans
wlupon aku bongsu,duit raya tak berapa menjadi tahun ni.

cimot
heheh. kasut lama dah rabak sgt.

robotbaik
siyes waterproof? nak!

berries
makan dalam!

miya
geng terbang camne tu dek? huhu.