Bau macam semangat anak muda

Alkisah tersebut suatu masa dahulu, aku tak pernah pun nak belek langit intai celah-celah awan cari bulan. Tapi sekarang kalau ada peluang tatap dada langit sikit mulalah nak lirik sana-sini sampai lenguh mendongak.

Tak. Cerita ni bukan tentang bulan pun.

Ada banyak projek yang aku nak lancarkan. Moga-moga Tuhan membuka jalan yang paling tenang untuk aku lalui. Setakat liku sikit-sikit tak apa. Baru feel.

Peh. Rasa macam dah berjaya pun ada. Anak-anak muda macam ni la.

5 comments:

Amal said...

dah macam novel Nami dah. Bau Semangat Anak Muda. :D


eh kau sihat, dik?

juwita said...

gud luck. :)

Pisey said...

Amal
Sihat takleh nak cakap. Kalau ko ade depan-depan ni kak, aku selak baju tunjuk perut je. Eh jap sape Nami? Hihi. Aku banyak duk bawah tempurung lately. Title tu translate dari Nirvana's je (;

juwita
Terima kasih! (t:

dobot said...

Selamat!

Pisey said...

dobot
Terima kasih!