Aku rasa orang lain dah dapat tawaran tempat praktikal pun dah ramai. Aku malam ni baru nak mula klik apply dan hantar mel elektronik kepada mana-mana syarikat yang aku agak rasa macam nama comel sikit.

Semoga aku berjaya.

5 comments:

perempuan said...

Good luck pise.

juwita said...

Sy pun tak dapat lagi tempat praktikal. Orang laen dah boleh happy happy dah. -.-

sharamli said...

insyaallah pisey.

eh cek ari tu p0n carik yg c0mel2..last2 dpt yg nama c0mel.tp l0kasinya..ya ampunn..ha3..

chubbyharusdirejam said...

hai sharamli. ehehehe.

Pisey said...

perempuan
Ya ya, moga yang baik-baik datang ke mari. Terima kasih (;

juwita
Rilek sayang, rilek. Apply jangan tak apply je.

sharamli
Amin. Nak lokasi dekat rumah je ni kalau boleh. Hahahaha. Boleh bergolek manja.

chubbyharusdirejam
Susahnya nama dia. Maksu ni ada orang panggil!