Tak stabil

Bila aku tidur cuma 3jam sehari dan selebihnya berjaga untuk beberapa hari, ada teman yang cakap hidup aku dah tak seimbang.

'Unbalanced life', katanya. I chuckled.
I said something like 'Hey I performed this great and now you said my life is unstable?'

Jadi dah dua hari ni aku tidur dan rehat hampir 12jam sehari. Balas dendam kat diri. And I wanna see how it goes. How it's gonna affect my life schedule again.

I've been thinking.

Sejauh mana perlu menonjolkan diri untuk memberi bukti yang kewujudan aku di sini adalah untuk menjaga segala baik buruk, kelebihan kekurangan manusia-manusia penting di sekeliling aku.

Dan apa lagi aku perlu lakukan untuk mendapat layanan yang serupa.

Apa yang perlu aku buat untuk semua sedar nilai aku?

Recognition (pengiktirafan?). Kadangnya itu yang ter-paling penting.

Most of the time, aku cuma mahu jadi yang baik. Yang paling baik kalau boleh.

Akhirnya, yang terbaik.

4 comments:

f's said...

You are someone beyond compare San.

Pisey said...

ya-na
I know. Because I'm rare and awesome. Just like you darl. Thanks.

nz said...

Oh inilah dia pisey rupanya.

Pisey said...

Haha Nazareth, baru jumpa la ni?