Fakta tentang mimpi dan tidur

Aku boleh tidur pada kadar berterusan separuh hari hanya dengan membawa hati yang rapuh. Sebenarnya bila aku patah hati aku akan tidur untuk ease the pain kononnya.

Aku akan tidur bangun tidur bangun jika tidur atas dasar bosan tak tahu nak buat apa. Sampai bosan tidur baru bangun.

Aku akan paksa diri tidur kalau gastrik melampau sangat lepastu bila terjaga basah dengan peluh. Bukan lena pun.

Aku bangun dari tidur bukan selalu boleh recall mimpi apa sebab terlebih nyenyak agaknya.

Aku jarang-jarang dapat tidur bermimpikan putera dengan kuda putih tapi bila dapat memang senyum-senyum dekat seminggu.

Aku kalau mimpi ada mak, scene yang ada mak tu pendek je. Tapi terkesan dalam.

Aku bila tak dapat nak lelapkan mata awal-awal, aku terus paksa diri tunggu subuh sebab aku tahu nanti liat sangat nak bangun. Lagipun sama je kalau tidur bukan lepas subuh pun mesti tengah hari baru nak aktif.

Selamat pagi semua. Tajuk tu patut ada 'aku' tapi malas nak tambah sebab ramai macam ni jugak. Bai.