.

Kalau ada sumur di ladang
Boleh saya menumpang mandi
Kalau ada umur yang panjang
Boleh kita berjumpa lagi.

Ewahh. Otak aku tak berapa nak betul. Kes demam mungkin. Demam dah hilang. Tapi gigi sakit melampau-melampau. Dan entah apa kes makan ubat selesema tapi tak ada bagi efek mengantuk pun. Kemain inskripsi boleh makan sebiji sehari sahaja.

Malam-malam aku insomnia lepas makan ubat ni apa nak jadi weh?

2 comments:

fAdiciSm said...

mungkin dia bg antihistaminic second generation pnyer..
less sedative effect.. ;))

p is an g said...

fadicism
haha. logik gak. tapi itulah. makin tak mengantuk. huhu. cetrizine. pagi tu telan zirtec cepat je khayal dah.