Mari dekat, mari dekat semua

Ini selingan seketika. Dua dari darah daging saya sedang bertapak memulakan bisnes masing-masing.

Satu; untuk pelangsingan bentuk badan. Siapa nak hot, sila ke sini. Saya dah memang hot, tapi saya juga pergi ke link ini (klik). Kalau ada yang nak tahu kenapa shopahola, saya tidak ketahuan. Itu mungkin kerana kakak saya sengaja nak gedik-gedik nak hola-hola hai-hai. Keh keh keh.

Dua; untuk pembelian baju bayi dan kanak-kanak. Brand ada tertera di setiap produk jualan. Harga lebih rendah berbanding pasaran. Link di sini (klik). Kalau nak tahu kenapa momsloveheart, ini kerana anak-anak saudara saya (read: anak-anak beliau sendiri) mengada-ngada bila nak sebut bentuk love mesti nak sebut loveheart. Gedik juga mungkin.

Rajin-rajinkanlah diri anda menjenguk.

Mereka untung, saya juga dapat makan banyak dengan rezeki yang baik. Amin (;

Welk takleh komen.