Sabar, sabar

Esok lusa dah hantar full report of industrial training ni, mesti feeling dia mari sampai ke langit. Sekarang ni, usahkan lelangit, baru cecah lidah sikit je rasanya. Gratefully, presentation dengan gaya sempoi yang mungkin dapat markah sempoi tapi saya tak kisah sebab saya sempoi dah tamat dengan sempoinya. Berapa banyak perkataan sempoi saya taip tadi, hah?

Logbook dah hantar ke madam pada 16hb Mei 2012.
Draft report dah hantar pada 15hb Mei 2012.
Presentation dah setel pada 15hb Mei 2012.

Full report belum hantar lagi, planning of submitting it paling lambat this Friday.

Aku taktahu apa status percutian this coming school holiday. Jadi atau tidak, aku tak tahu. Ada kawan-kawan yang confirm mahu dan boleh join. Ada kawan-kawan yang mahu tapi tak boleh join. Ada kawan-kawan yang mahu tapi tak tahu available ke tidak. Tapi aku memang rancang jadi ke tak jadi, I am going to enjoy myself juga.

I am awesome. Why not be awesome, kan?

As usual, life should be good. Oke jom setelkan editing report yang 79% dah siap.

No comments: