Terlebih rehat

Aku terlalu banyak masa bersenang-lenang bila berada bersama keluarga yang terlalu baik seperti ini. Terlebih makan dan suka tidur. Aktiviti untuk berpeluh sudah dihentikan. Bila kaki dan tangan aku cepat kebas kebelakangan ni, aku sedikit risau. Tapi aku bukan doktor jadi aku malas nak ambil tahu lebih dan aku masih rilek dengan diet nescafe o dua gelas sehari. Ini-pun aku sudah kekang nafsu. Ikut hati memang boleh mati. Bukanlah minum ni je sepanjang hari. Aku juga makan dengan banyak macam yang cakap tadi, sampai terlebih makan. Kasut sukan aku sudah berehat hampir 3minggu. Kasihan dia.

3 comments:

bukankosong said...

heaven nyer

the malay male said...

dah timbang berat badan?

juwita said...

Lama-lama badan boleh jadi bulat tu. :p