i'd like to whistle around and give you the melody but i just can't

it's been a while. bukan tak ada perkara yang menerjah ruang minda aku, tapi aku benar tak cukup masa untuk mengadap laptop pinjam kawan dalam beberapa hari ni. heheh. seperti bukan seorang aku untuk tidak mencecah jari pada papan kekunci sebegitu lama.

tak banyak perkara yang berlaku. just maybe ada beberapa detik miracle yang aku mahu sematkan dalam2 pada jiwa aku yang tidak seberapa kental ini sebagai ingatan yang aku pernah hidup dan bernafas manja dalam ruang2 imaginasi yang aku karut campur adukkan agar terbitnya perisa2 seronok untuk diteguk telan.

i laughed. i cried. satunya begitu loud and clear. satu lagi dalam diam dan senyap2 melekat di kerongkong saja jeritnya. sharing happiness and sadness together? naah. it depends on the things related samada sesuai atau tidak untuk dikongsi bagai. like always bila terasa diri dihempap beban2 tak terbendung - aku hanya rindu orang itu.

oh hey peeps. aku rindu kamu semua. kamu2 yang yang setia untuk ada. untuk hold on tight. untuk terus2 saja menempuh segala. yang mana walaupun kekadangnya tersungkur tapi masih bermahu untuk berlari laju di hadapan. kamu2 yang selalu senyum di penghujung hari itu walaupun mungkin sedikit kelat; tetapi punya hasrat supaya dunia lebih baik hari esoknya.

aku mahu tanya,
'how are you doing?', dengan senyum penuh nampak gigi.

8 comments:

FAA said...

doing fine. anyway, i love this entry. anything yg kamu sematkan, xmau share? ;)

welcome back!

siggplus said...

jawapan tipikal zaman sekolah : "i'm fine, thank you. and how are you?"

i'msosupernotcool said...

hey2..
im doin fine..
or great..
shud i say damn great..
i dunno..

chokio_nia said...

aku nak nanges ne sbb rindu amat sma ko!

jo said...

dekat gigi tu ada terselit lada merah lah!


"i'm doin' ok babe.."

13247 said...

1.lu nak pinjam leptop gua tak?
2.lu rindu gua tak?

acap rahman said...

hai pisang!

hans said...

ko rindu aku x?
ehehhe

p/s : jgn lupa teka 4 gambar dekat entry blog den tu