Catatan hari selasa

Tengah hari tadi aku singgah melepak di hostel kerana kesuntukan masa kalau-kalau aku ambil keputusan untuk pulang ke rumah agam tingkat 5 terlebih dahulu kerana hari ini hari penjadualan waktu belajar yang ketat dan tersumbat.

Walaupun anda gunakan pelocok untuk membuang segala yang mengakibatkan penyumbatan, anda langsung tiada peluang untuk berjaya walau setipis manapun peluang tersebut.

Sebenarnya,
tak wujud pun peluang untuk lari.

Dan bila selepas berwuduk aku yang pada mulanya nak recite baca doa selepas berwuduk, tapi boleh entah macam mana pergi recite al-fatihah sambil berjalan mengawal selipar jepun yang sudah haus daripada menyebabkan aku tergelincir dan terjatuh, aku tahu otak aku memang dalam keadaan yang tersangat letih dah waktu tu.

Anak pak haji mana boleh salah hal-hal baca doa ni.

2 comments:

ya-na said...

rase macam baru minggu lepas kite lepak2 makan pizza cicah aiskerim kat putrajaya.

tapi tak lame lagi dah nak exam.

dah nak abis sem 6.huhuhu

good luck, sayang.

*bighug* :)

Pisey said...

ehh. memang baru semalam la!

u yang dah tua ni (;