Cahaya tidak selalunya terang membutakan

Ada juga cahaya yang suram-suram sahaja;
ada yang malap-malap tak tersengaja.

Dan cahaya kegelapan,
tidak menerangi apa-apa pun; apatah lagi memberi harapan.

6 comments:

nieeyz said...

there's no light which so called dark light.. cg ak oyk.

=P

hehe..~puitis mg se..

amaL said...

tapi aku suka berharap dekat cahaya kegelapan. walaupun tak satu pun bagi harapan.


*entri kau pendek lately. bizi MENYANYI ke?

eh tercapslock pulak. hahaha. jaga abg joe bebaik!

Are-Gya said...

aku yang lampi ni tertanya2 aper motif sebenar..hahahhahaha

pisey said...

kakcheq
haha.sbb cikgu tu tak jiwo mcm aku.
(:

amalina!
bizi duk camwhore dlm bilik sorg2.bosan smpai takdek mood aku nak buat entri.bila taip,trlebih serius jadi aku xpost.how aa?

i syg joe lah.xyah pesan2.

are-gya
haha.motif ape cik?

amaL said...

post je lah. aku suka baca. nanti aku pun boleh serius sekali. ;p

pisey said...

amalina mengada.
ceh.haha.oke2.umi ak bnyk keje pkai lptop lately.kene gilir2.arini nk tlg die taip mende alah ape ntah.

baik!