deria

aku lihat kelahiran dan kematian. aku lihat kesakitan dan ketenangan. aku lihat kecelakaan dan keajaiban. aku lihat kekhusyukan dan kepuraan.

aku lelah untuk mempamer semua; tapi aku belum bosan untuk menempuh segala.

hari ini aku syukur kerna masih celik, masih mampu menyimpan nafas, masih boleh mendengar; masih dapat menimbang-tara mana yang baik dan mana yang buruk. dan hari esok mungkin tidak menjanjikan seperti hari ini. maka nikmatilah seadanya.

dan bila ada di antara kemampuan yang menyekat, mulalah tidak selesa.

mood: selesema
perasaan: tak best
hati: tak berapa nak tenang
otak: beku
perut: masuk angin
mata: lalok/stim
hidung: tersumbat
lidah: kelat
mulut: rasa nak kunyah
tangan: gatal-gatal menaip
kaki: rehat goyang-goyang



if i could miss you, now could you be missing me as same?
bye.

5 comments:

Amal said...

i miss you babe. :)

eh aku pun nak tau love tu apa.

PeiPei said...

waaa..so good with words!
=)

jo said...

kau demam ke budak?

Pisey said...

amal busuk
rindu kene belanja la kak!
kan?entah apekebende cinta neh.

peipei
naaah ;)

kakjOlie
semalam,hampir2 tp tidak demam.heheh.hebat kamu interpret.

hans said...

ku ingat ko demam