Aku baru sedar aku banyak perasaan amarah

Jadi kalau aku membebel dan meracau sikit sekali sekala kat sini tolong maafkan. The hectic is killing me. Beng beng, mati. Lepastu hidup balik. Lepastu mati. Mati. Mati. Dan hidup balik. Leceh.

Oh, anda pula bagaimana?

11 comments:

SZ said...

beng beng beng!
tembak pisang.
hancur lebur.
kehkehkeh.

Anne M. said...

sama tapi tak serupa bunyi tembakannya..
mungkin senjata beda

nadiaizzah said...

aku pun.dah lama aku sedar. tapi mcam mane nk setel?

MuhD NoR AzyM said...

AKu dulu pun ada masalah yang sama.
Apa aku buat, bila aku rasa nak marah, aku istighfar banyak2..

fndrocka said...

Org yg pemarah ni mcm kereta takde sistem brake..merbahaya.hehe jangan marah

tieykah said...

haha.ade perasaan amarah?setahun saya menjadi rumate anda.saya rasa anda sungguh tabah dan sabar

izas said...

aku pun cepat marah. tapi cuma marah dalam diam. asal tak susahkan hidup orang lain sudah, kan?

sisleyxmex said...

bosan juga kalau mati-mati-hidup balik-mati balik ni

Bijen M. said...

Tahukah anda dengan memakan pisang boleh meredakan kemarahan?
Ke ke ke.

Is said...

saya ok saja.
ingat pise ingat sembelit.

p is an g said...

saba
haha. lebur aku takpo la ba. gitu la mu. huh.

anneM
sbb semua etika dlm hidup masing2 pun mmg beda.

nadiaizzah
'Tuhan,permudahkanlah jalanku'

azym
bagus (: istighfar itu terbaik.

fndrocka
haha. tp kalau diam je pun tak boleh brek gak ke? keh3

tuyupsan
huhu. yam, terlalu ramai manusia pelik lah yam. kalu gilo mcm mu aku oke jah. haha.

izas
terbaik! tp bnyk pesen kalo diri tgh sakit heret org lain parah sama2. sharing is caring kut.

xmex
mmg tak fun pon. selalu lepas tidur aku akan oke balik. skang ni dah tak. haha. tu pasal nak tidur je.

incekbijen
haha. tahu! potassium tinggi. buat bagi tenaaang. ye kot tu reason dia d:

is
ceh ceh. kire usus semua setel takda masalah kembung2 aa ni? haha.