Sedang dalam deep thinking

Perasaan keparat aku dapat rasa ialah bila sepanjang hari duk mencarut dalam hati pun rasa nak mencarut lagi sampai ke esok dan esoknya. Fakap gila. Dan lagi dan lagi. Mencarut mungkin sebenarnya rasa puas sikit buang anger. Tapi then rasa nak mati cepat sebab perangai macam bodoh. Padahal aku ni pandai. Cilaka.

Heh, tak leh blah ayat. Kah kah kah. Oke, aku sedang gila. Keluarga, jangan risau. Aku masih yang manja comel-comel.

Jangan serius sangat.

5 comments:

Anonymous said...

[url=http://www.film-izleyin.com/filmi/film-arsivi/korku-filmleri/]korku film izle[/url]

Luna said...

ar... mencarut buat aku rasa hodoh..

Eyda Sheyda said...

terasa comel baca ne taw..

Is said...

sayang,
dah pandai tapi gila.
hehe.

miya said...

akak. nak suro saya tolong book bilik vip di taman bahagia ke? :D