Aku tak tahu macam mana nak buat diri rajin belajar dan menelaah pelajaran. Masalah besar bila kau sedang dalam tahun akhir. Dengan final year project lagi. Takkan nak ke laut.

Kalau kau bagi aku mesin jahit konpem boleh buat baju, beg, sarung bantal dan bermacam-macam lagi produk kau tak boleh fikir pun boleh terbit cuma dengan sebuah mesin jahit.

Haih.

Pantai. Aku rindu pantai.

8 comments:

ama said...

Tsunami sibuk melanda pantai sekarang ni. heh

Pisey said...

ama
betul. nanti pantai kalau dah tak ada, apa lagi yang boleh kita rasa? huhu.

ama said...

hilang kata-kata. hem
ahhh dah rindu nak mandi lautttt.
kampung kita dekat dengan pantai. jomla datang :D

Pisey said...

ama
hehe. seronoknya ade orang ajak gi mandi pantai kampung die (;

ama said...

jomla jomla. hehehe.
pengakalan balak, melaka :D

Pisey said...

ama
hoh, jauh. hahaha. tengoklah. melaka pernah jejak afamosa, mmu, mahkotaparade.

haha.

ama said...

hahahha.
ala takpe kalau kata nak datang habak ler kita. heh :)

Pisey said...

ama
hek hek. bereh (;