Bukan pasal kedai dobi pun

Hujan tak pernah buat aku rasa sedih. Walaupun waktu itu aku berada dalam keadaan yang paling fakap sekalipun. Tapi serius panas betul kampung halaman. Dah dua minggu rasanya tak hujan. Waktu-waktu macam ni, paling seronok kalau kau tokey kedai dobi sajelah. Senang nak proses baju-baju. Sidai dalam sejam dah kering.

Esok pulang ke negeri letaknya universitas saya. Petang je confirm hujan siap berselit kilat dan guruh. Masalah terbesar ialah baju lambat kering. Kalau kering pun bau tak berapa menyeronokkan. Bau pun kena seronok tahu?

Huh.


4 comments:

Fzee said...

Pakai sabun Breeze warna kuning. Wangiiiiii, sejuk ke panas ke tetap seronok.

p is an g said...

fzee
ni sape bayar suruh buat iklan breeze ni? hahahhaha.

Fzee said...

Aaaeemm cakap berdasarkan pengalaman. Cewah.

Pisey said...

fzee
hahaha. bagus yang amat!