Aku lebih suka cakap 'otak saya sakit';

daripada cakap 'saya sakit otak'.

Bohonglah kalau cakap aku tak pernah hidup susah. Bohong juga untuk cakap aku tak pernah hidup senang. Aku terlalu terbiasa dengan kesenangan lah yang bila sekarang ni dah jadi susah sikit pun dah kelam kabut. Bila begini mulalah macam tak sedar diri nakkan mak kembali.

Kalut melalut.

Tuhan, genggam aku baik-baik.

Selamat nisfu syaaban.

8 comments:

fndrocka said...

moga kita dipelihara tuhan

Amal said...

selamat nisfu syaaban babe.

kau pergi ke 30hb ni? roger i kat phone ye yang.

Anne M. said...

selamat nisfu syaaban jugak!

hans said...

selamat nisfu syaaban juga
biasalah
manusia pasti akan diuji

P/S : Kena Tidur Awal Nih! Esok Ada Kelas Pagi!

LiFe KaMi said...

guna kan ler nifsu syaaban ni sebaiknya..

Miss ... said...

bkn otak sy je sakit sekarang..semua skali paling perit jiwa saya ikut sakit..

Robot Baik said...

genggam erat.

Anonymous said...

adik,,u're right..when it comes to kelam kabut n miserable thing mulala mcm nakkan mak kembali..

"kena muhasabah diri"

-kakak-