Nigthwatcher (Pesen Berjaga Malam)

Belakangan ini aku susah nak fokus. Backbone alhamdulillah sihat je sebab mampu tidur dengan pelbagai gaya meniarap, menelentang, kuak lentang, gaya bebas dan sebagainya. Cuma lenguh-lenguh pada masanya. Kaki masih sedia menunjal pedal minyak setiap hari dalam cubaan membakar wang ringgit berupa petrol. Adrenalin ketika memandu masih tinggi dek belum sampai tahap kecekapan maksima lagi. Perut macam biasa lah pada tahap kemerapuannya yang sengal-sengal begitu. Contohnya setiap tidak lebih dari empat jam aku harus makan sesuatu yang boleh menjamin kenyang walau untuk sekejap.

Letih amat amat amat. Bau pagi waktu subuh sangat yummy. Mari kita tidur. Betapa sudah lalok dengan penangan sepapan petai semalam, aku eja 'night' pun dah salah. Petai, jangan buat saya benci awak boleh? Busuk-busuk awak pun sedap. Oke, merapu lagi sekali. Babai.

7 comments:

hans said...

adakah entry ini dipost selepas subuh?
kira ekau kena insomia la nih?

p is an g said...

hans.
ha'ah. haha. tak. paksa diri tunggu subuh. kalau tak memang aku takkan bangun.

daging saya liat. haha.

Anne M. said...

haha..
sama lah kita,
nak nak bila diselimuti oleh kain kulit ba ya ba alif kan?

Aku Seorang Picisan said...

semoga semuanya okey untuk kamu yer..:)

siggplus said...

cepat sihat pise

makan calciyum banyak2.

Ries Lee said...

aku tak suka petai..

p is an g said...

anneM.
kenapa kena kulit itu?
haha.

picisan.
iya ;)

sigg+
aku dah beli calciyum. tapi bagi pada rakan aku sebab malas nak bawa balik. kukuh tak alasan?

berris.
kau memang rugi sebab petai banyak khasiat!