comel nama kucing gua suatu ketika dahulu

'tak sedap dan lazat'
bosan bosan bosan

tapi perut besar besar besar;
comel.

macam pregnant; ehem.

'comel kan gua? adorable gitu', sambil2 gesel2 dengan kucing putih gebu dengan gaya angkat kening separa.

hagh!

kaki tendang2 ekstrem: isnin dah nak mula kelas.

20 comments:

~0~ said...

erk...mengawan ke??

seKut taWar said...

smbung cuti 1sem agi..hehe

~0~: 11.1=musim mngawan...haha

i'msosupernotcool said...

ko amek cuti sem la..
ok?

oranglidi said...

wa nak pegang perut tu

nursarah said...

kucing oh kucing!

jane said...

umah aku kucing jntan slalu dtg bergadoh kat umah aku rebut kucing aku kat umah...

wakakakaka

rogol ramai2 boley????mgawan tak tu???kahkahkah

sharamli said...

yeay2..nak dpt bb..ha3

panggiL guA siv. said...

lu da balik bangi?
gua tukar no da.
lu tau tak?

Cik Biol said...

bape bulan? bila jangka lahir hahaha

bias® said...

kelas lah bagus. boleh blaja.

pisey said...

to 0.

bunting.

pisey said...

to peja.

tolo.
hahah.

pisey said...

to encik cool.

dalam pertimbangan lagi.
haha.

pisey said...

to oranglidi.

nak kahwin sama gua ke?
atau nak kena lempang gaya matrix?

haha.

pisey said...

to sarah.

meow2 meow meow2?
(ye saya?)

pisey said...

to jane.

jap lagi kena buat ujian la pula cek dna sapa bapak mithali dia.

leceh betul.

pisey said...

to sharamli.

maksu tlg jaga oke?
tapi takmo garang2.

pisey said...

to siv.

8 ni balik mfi.aha.11 kelas mula.10 daftar hostel.9 ada kerja!

keh3
tahu.nanti gua ambil dengan peja.lu pakai celcom pula kan?

pisey said...

to cikbiol.

10/10/10
boleh ke pregnant lama2?

pisey said...

to encik bias.

saya memang suka belajar.akan tetapi,ada tetapi di situ.

sigh.