luluh beb.

jika alam dipusing2kan, maka aku akan berada di taraf rasional normal tika itu. kerna buat masa ini, aku kebingungan berpusing2. jika alam itu berpusing pada arah berlawanan dengan kepala aku lah. jika tidak; fikir sendiri frekuensi pusingan tersebut.

berlintang aral dan sebagainya. pilu, resah, sebak, sedih, koyak, gundah, sepi; diam2 saja.

berpunya rezeki bertimpa2. suka, ketawa, gembira, seronok, ceria, berbunga, dan tak reti nak bagi perkataan apa dah; dalam hati ada taman.

kosa kata aku rasanya lebih banyak kepada yang rabak2. yang duka2;
gila amat dem lah pula rasanya.

identiti yang dijaga2 dalam menuruti ruang2 aspal jalan raya, bermandikan neon di malam yang ditaburi satu dua tiga empat biji bintang; hancur.

12 comments:

pisey said...

first!























keh3
besar gabak pula ruang aku komen.

acap said...

luluh-luluh kau knapa?

oranglidi said...

3rd


































rase nak lempang plak.
besar gabak komen.

alam nyata memang macam tu.

mamai said...

segalanya ada dalam diri.....

seKut taWar said...

frekuensi otak xstabil...zzz..zzz

Koyuki said...

luluh itu nikmat?














t.i.p.u

Cik Biol said...

luluh itu hancur berkecai

{lumut} said...

luluh


itu

















sakittttttttt...

pedih.



tp permulaan utk bahagia mungkin?
sape tau?

i'msosupernotcool said...

luluh tu ape?

jo said...

nak kena lempang??















gua tak paham ni...

fndrocka said...

takelh baca kau punya hati

.siv. said...

tinggi bahasa lu.

jom jumpe.

bile free?