usaha menjadi seorang hebat

24/7 berkata pada diri kamu hebat kamu hebat kamu hebat.
dalam hati wiridkan aku hebat aku hebat aku hebat.

realitinya; makan tidur main.

wah!
gua nak pergi kelas ni.
nak mandi bersiap comel2. tak2, mana ada baru bangun. lepas subuh gua tak tidur2 semata2 nak jadi hebat. subuh itu pembuka pintu rezeki bukan?

kaki hayun tinggi2 dari katil atas: nanti gua update frinjan 7.0

37 comments:

arque said...

sah sah malas nak mandi ni enn.kakaka.

Cik Biol said...

jom mandi pagi hehehe

h.a.n said...

mandi sangat malas ;)

Ries Lee said...

padahal tak tido langsung dr semalam.

mamai said...

wah hebat

enuLwanie said...

aku nk merajuk!
mana entry khas utk aku spt yg diuar-uarkan?

panggiL guA siv. said...

betul ke lu tak mandi?
cis!


da balik bangi?

sharamli said...

hebat la sgt..perasan!!!

tgk la es0k lusa...

ha3

bias® said...

nak lagi hebat, tidur 3 hari straight lah...

Luna said...

kau pi frinjan?

tak roger.....

uih, jodoh bukan dengan kau kot pisey..

haha

Kapten Luffy said...

takder usaha tak blh gak kan
hehe

oranglidi said...

frinjan mmang rock!

told la hejauw said...

frinjan tu aper?? seyes ak xtau...huhu

miya said...

sumpah tatau gak frinjan tu ap LOL

creamer coffee said...
This comment has been removed by the author.
Daffodil D said...

pisey!! aku syg kau sbb kau menurut arahan ku! ha ha :p

ps : serius ke kau subuh? :P

iezat n hobbes said...

lu jangan upload gamba gua ngan gf gua plak..keh3

tHe anIMateD bIJaN said...

mahu cuba 24/7 camtu. jadi tak? hahaa~

acap said...

peh!
hebat lah kau
haha

pisey said...

to arque.

haha.aku suka apa mandi2!

pisey said...

to cikbiol.

aku kalau pagi,sebelum subuh dah mandi.nak tak?

berkemban ke camna ni?
haha.

pisey said...

to han.

comel apa.
haha.

pisey said...

to encik ries.

tidurlah!

pisey said...

to pakcik mamai.

ye saya?
haha.

pisey said...

to enul.

haha.dah ada tu.

pisey said...

to siv.

cepatla pungut gua!
ronggeng2 naik motor.

pisey said...

to sha anak pakcik ramli.

haha.
hampeh ko.

esok lusa aku makin hebat.

jadi hebater?!

pisey said...

to encik bias.

tak pernah buat lagi tu.tapi jumaat ada kelas.camna nak tidur 3hari straight.

pisey said...

to cik luna.

jodoh kita ada!

pisey said...

to kapten lafi.

haha.
tukar nama dah dia.

pisey said...

to orglidi.

amat.hehe.

ko pergi ke weh?

pisey said...

to hijau.

haha.
sejenis kuih yang sedap amat.

pisey said...

to miya.

haha.
apa siap bersumpah2 ni.
hahahah.

pisey said...

to D.

jangan suka2 aku la.aku suka lelaki.kau lelaki ke?

minggu ni aku ada gagal satu subuh yang aku sedih gila dah.haa.sakit yang amat.
;(

saya nak baiki diri ni.taknak liat2 dah.hehe.

pisey said...

to ejat.

haha.
gedik tol,.

pisey said...

to bijan.

aku dah jadi ni.
kau macam mana?

waras tak?
haha.

pisey said...

to acap.

haha.hebat betul kau acap!