kamon la bebeh-

jam empat empat puluh lapan petang;

URGENT! Airasia Flight AK5295 from KOTA BHARU(KBR) to KLIA(LCCT) on 19FEB10 is now RETIME to 12:45AM(0045HRS).Sorry for the inconvenience caused.

jam lapan lapan minit malam;

URGENT! Airasia Flight AK5295 from KOTA BHARU(KBR) to KLIA(LCCT) on 19FEB09 is now RETIME to 01:05AM(0105HRS).Sorry for the inconvenience caused.

agak2 ada mesej lain menyusul tak? gua dah rasa nak humban semula semua baju2 gua yang baru borong dalam cuti satu beg besar tu atas katil ni.kalau tiba2 airasia punya FA cari gua lambat ke apa2, gua nak mesej kat dia;

I love you lah AIRASIA. You have to wait for me lah dear. i will arrive safely on board by the time you are going to close the door. No worry please. Sorry for the inconvenience caused.

boleh? oh. perhatikan error di mesej kedua yang urgent sangat tu. februari 2009? siapa2 ada mesin masa tolong kasi gua cepat!

kaki usap perut: gua perasan perut makin comel cuti kali ni.ada siapa2 nak mengorat?

10 comments:

♥ciK-t0ge ♥ said...

haHaHa..
byKkan besaBa..
:P

Amal said...

hahahaa.
balik naik beskal la.
kompem tak de prob.

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha xbley belah,mari2 tandas sedia mengorat haha

h.a.n said...

cik mek molek rupenyer ;))

hans said...

2009?
hahahaha

jo said...

buat promotion nampaknya..

Mohd Shahrul Hafizi said...

Relax ya. Perut makin comel? Sama la kita. Gagaga. :P

bias® said...

mengorat perut? bes ke?

Anonymous said...

air asia memang x best
nasib baik murah

Anonymous said...

air asia memang x best
nasib baik murah