lancapan minda

'siapa nak pegang tangan aku ni?', jerit hati kecil beliau.

buat novel macam best, tapi gila macam tak sesuai gua nak mengadap laptop 24/7 berpensel berbukunota ke sana ke mari mencatat idea2 yang terjun dari pokok dan menyorok di balik pintu dan sebagainya.

laptop pun tak ada.

ciss, tak cool langsung jumpa duaribusepuluh pokai begini.
umur pun dah duapuluhsatu.

'gua malu tahu tak?', jerit sampai terkeluar anak tekak.

tapi tak ada dedigula pun tak apa. kaya dengan bahasa.
dan turut berbudi;

heh.

kaki cakap: perasan bagus tu bagus juga.

7 comments:

mamai said...

pakai mic la senang tak yah jerit-jerit

sharamli said...

nah amik balik..saya tlg kutipkan anak tekak kamo00..hak3

juney said...

2010 saya pun tak berapa bgus juga..
ermm -.-

Razman said...

nak tunggu 2011 takut tak sempat.

tanpanama said...

tajuk.

siggplus said...

apa kaitan entri dengan melancap?

Hann Haidar said...

kutip anak tekak tu, kasi potong sampai darah memancut2

:P