kekangan bukan kangkangan

aku bukan lagi budak biasa2. kadang2 rasa macam diri ni ada superpower. heh. contohnya terkadang boleh tahan pandang dinding dan siling lama2 sebelum tidur sampai tembus. atau berpura2 khusyuk menghadap lecturer sedang2 potpet2 di depan tapi otak menerawang jauh ke alam lain. jika ini kuasa luarbiasa superhuman. maka aku percaya kita semua ada kuasa itu.

belakangan ini aku rasa daya menulis aku semacam sedikit berkurang. i bet the life i'm holding onto semacam terlalu real yang membuatkan aku seperti punya terlalu banyak alasan untuk bermonolog bagai di ruang yang aku pamerkan di sini. or maybe too many things should also be left untold to the whole world. bukan cuba berbicara tentang kondisi ruang privasi itu; cumalah merasakan begitu. ah, ayat melalut sudah.

tiba2 tak tahu nak ulas apa berkaitan tajuk. it's like there is a whole big thing i was about to explode and rambles on each and every single thing happened; on things i felt on and all but then it just fade and gone. dem. kekangan ialah halangan. jadi ia bukan kangkangan yang mana mungkin ialah menjarakkan kedua belah kaki anda. mungkin ada kekangan untuk buat kangkangan bilamana tidak cukup stretchable lentok itu. heh.

atau ini krisis bila umur cecah 21? ah. aku rindu nak ngadap naruto semua episod tapi kekangannya ialah tiada laptop sendiri lagi. sebab jika2 ada laptop sendiri nanti dengan diablo lapuk tu pun aku install nak tatap. tu dah jadi kekangan baru. tiada kangkangan related di sini. tu pasal tajuk macam tu.

just get living everyone,
sekian.

8 comments:

zahirlunatik said...

ni ape kangkang2 ni..kemaen lg tau

Hann Haidar said...

ini belum lagi middle life crisis ni :)

starsyeea said...

oooo...biase la tu...krisis kedewasaan, hikhik...=)

jo said...

hujung-hujung minggu ni dapat kangkang atas katil sampai tengahari mmg masyukk....

mamai said...

huh mmg ada superpower la kalau datang galeri shah alam lagi power

Luna said...

eh.. kau dah 21? bila masa weh? aku terlepas bday kau ke?

acap rahman said...

hebat dah kau.
ada supepawer.
jum join grup aku.
haaa

h.a.n said...

bleach sampai abessssssssss