kau ingat senang ke?

kau ingat senang ke
senang ke nak bermandi lelah
nak perah keringat bagai
nak jadi keras macam samurai

kau ingat senang ke
senang ke nak berhempas pulas
bukan macam main pulas perut
apa ingat aku suka jadi tali barut

kau ingat senang ke
senang ke nak jadi seorang aku
apa ingat seorang aku ni macam seorang kau
bukannya semudah menyedut tembakau

kau ingat senang ke
senang ke nak taip semua ni
aku dah lapar ni woi
kau takpelah semedang boroi

kau ingat senang ke
senang ke jadi seorang pelajar
rules sini sana macam penjara
letih aku fikir macam mana nak panjat menara

kau ingat senang ke
senang ke nak balas jasa parent
bukan macam main lontar guli
yang ni kena kerja keras dan bergaji

kau ingat senang ke
nak update blog dalam keadaan malas2
dahla laptop tak ada pinjam kawan punya
rasa cam bangang pun ada


pfft-

11 comments:

Cik Biol said...

mmg x senang aku setuju tuh hehe

sharamli said...

susah kan?ingat senang ke

Luna said...

uloh.. pesal laptop nya?

oranglidi said...

kau ingat senang ke nak jadi senang?

[petikan: jimi asmara]

i'msosupernotcool said...

ko ingat senang nk komen entry macam nih?

huh!!

crazy_labelle said...

ak pon benci byk peraturan...
ianye menyekat kretiviti pelajar...
nuff said...

aloy_paradoks said...

ntah,,, kau ingat apa? senang ke?

jo said...

ada...sabun basuh pinggan tu..jenama senang..senang je nak buat tanggal kotoran degil..

siggplus said...

kau ingat senang ke nak berak?

Ah Fatt said...

kesimpulannya: tak ada yg senang

.millalara. said...

susah ke nak senang? senang ke nak susah?