pengumuman-

oh, btw. aku pulang ke negeri tumpah darah bertolak malam ni naik kereta tumpang jiran sebelah rumah. kira guy next door lah. i mean, guys-sebab 3orang. haha. juga bersama kakak aku. doakan keselematan kami semua terjamin di samping jalan raya yang tidak terlalu membingitkan keadaaan.

nak packing ni. satu beg galas cukup lah. buat apa banyak2. bujang lagi. keep it simple orang kita bukan aku kata. tapi serius tak tahu nak sumbat apa. sumbat nota2 ilmiah kasi tepu dan tumpat nak test lepas cuti raya cina sajalah kot. mana tahu tiba2 semua test markah 110%. mahunya dekan offer aku jadi lecturer. tapi aku takmahu pun aku cakap kat dekan tu dah.

aku nak solat ni. solat zuhur. malas nak pergi lecture math. sebab aku sangat rajin. sekali sekala bagi can kat orang lain sama nak jadi rajin bagus apa. jap lagi aku mungkin menampakkan wajah2 tak keruan seperti blur macam mana nak pergi ke taman melati selaku tempat berkumpul untuk bertolak dari situ.

wassalam.

15 comments:

sharamli said...

pemalas!!

mamai said...

petang nie nak berangkat ke teater nautika tak tengok rugi

jo said...

oiii...pegi kelas la weh...aku repot cekgu ko kang!!!!





biase die ni....

FAA said...

yeah. same la kite. tgh mode ponteng kelas je nih. ;p

siggplus said...

pagi tadi gua ponteng 2 kelas semata2 nak tidur cukup2 so boleh drive ke rumah dengan jayanya

so kita serupa

Anonymous said...

hohoho..jom2..ak pon nkblik penang..

Anonymous said...

kirim salam kat mak ayah
;p

hans said...

aku pun tumpang member aku
best kut semalam masa jammed

selamat makan limau banyak2...hehehe

bias® said...

selamat pulang.

Nuyu Yusof said...

hehe..selamat cuti :D

Luna said...

ambo nok budu seboto deh XD

triple x malaya said...

salam

Anonymous said...

tc :)

DzuLagiL said...

hati2

fndrocka said...

kamu jangan nakal