chris vadham - hanya nyanyian dalam sepi

Jangan kau hujani dengan pertanyaan
Kerna pasti akan mengecewakan
Fahamilah pengertianku ini
Setiap insan punya perasaan
Setiap cinta perlukan pengorbanan
Walau sekejam ini yang kulakukan
Sanggup berpisah demi kemanusiaan
Asal kau bahagia oh masa depan

( korus )
Cintailah dirinya kerna dia lebih sempurna
Apalah ada padaku, hanya nyanyian dalam sepi

Renungilah sejenak bintang nan antara
Belian dengan kaca mana lebih berharga
Pandangilah keatas keluargamu di sana
Turutkanlah kehendak mereka
Kerna ku sendiri menyanyi dalam sepi
Anggaplah diriku sepotong mimpi
Usah kau tangiskan pada perpisahan ini
Pergilah kepadanya selamat tinggal

kaki sengal2: sepi betul bila karok lagu ini petang tadi. hagh!

actually, gua karok ni petang khamis. salah tarikh publish. well, gua bukan kerja bahagian publishing bloggerdotcom pun. petang tadi gua sibuk menjahit sampai tertidur. ayu bukan? siapa nak tuju lagu hey si gadis yang manja tengteng tengteng, silakan.

24 comments:

mamai said...

suka sgt lagu ini memang best teringat pakcik zaman dolu dolu

enyheartsdiamond said...

tak tahu lagu ini...

hisham said...

salam maal hijrah...membiasakan yg biase adelah biase, mengubah yg biase adelah luar biase....tk cre

paraxixth said...

pluckin dia agak sial

Dak Wan said...

Lagu suh awek blah gi dgn org lain kerna diri takder darjat dan harta. Lebih kurang lagu hindustan jewr.... Ekekeke.

kawie2020 said...

sabor..sabor.. kalau saper2 de pengalaman cam kene ngan lagu ni tentu gundah kan...

hibur2kalah diri anda yer..

iezat n hobbes said...

lepas ni jangan karoke lagi!!!

pisey said...

to pakcik mamai.

hohoho.
petik gitar tak pakcik?

pisey said...

to eny.

pergi tengok kat utube!

pisey said...

to hisham.

=)
terima kasih.

salam untuk kamu juga~

pisey said...

to paraxixth.

gua baru nak cuba berjinak2 2010 ni.lu ada masa free2 ajarlah gua bro.

boleh?

pisey said...

to dak wan.

shah rukh khan minat gua.
lu sapa minat?

keh3

hindustan kena la guling2!

pisey said...

to kawie.

haha.
gua perempuan.
tak dak pengalaman lagi suh awek cari lain ni.

haha.

pisey said...

to ejat.

ingat nak ajak lu karok kat alamanda!

Fahim 'n Alin said...

boleh tahan gak la ayu dia..tgode nyah..ahahaha

sharamli said...

ayu?

menjahit sampai tertid0r itu pemalas...ha3

hans said...

hahahah
hey si gadis yang ayu
senyum mu..
aku suka lagu tu

penaberkala said...

tok rajim dengar pun lagi nih,haha

Cik Biol said...

lagu ni besh gilak aku suka tang anggap aku sepotong mimpi tu pergh hahaha

pisey said...

to fahim'alin.

ceh.cantik menarik tertarik kau memang the bomb betul.

huh.

pisey said...

to sharamli.

ala.ko dengki cakap je dear.

haha.comel lah!

pisey said...

to hans.

time kasih.
sy mmg ayu comel2 manja ni.

kah3

pisey said...

to nuar.

gi search.sedap ouh!
goreng2.

haha.

pisey said...

to cik biol.

huish.bak numbe talipon ang sat.meh kita pi karok mana2!

haha.
anda memang comel macam saya.
nah,award ni.

haha.