a question for everyone, raise your 'finger', no-no, not the middle one!

aku nak tanya kamu2 semua lah. yang tak mahu jawab pun tak apa. ini bukan paksaan. em, lupa la pula. kalau paksa2 tadi dah ingat. biasa la. amarah orang kata meluap2 brader cik kak semua. btw, think about the future and the present which is now. and why? eh, dah dua soalan.

siapa nak jadi terlebih kaya compared to now dalam masa 4-5 tahun dari sekarang dalam misi visi target dan sebagainya, sila angkat jari manis masing2 sekarang!

babai.

kaki menyorok: hajat nak tanya dragonball ada berapa biji? saja buat2 lupa takut kena lempang.

14 comments:

fatin sulaiman said...

salam..saje nk try menjawab...

ak nk kaya tp tanak la terlebih kaya sbb nnt ilang nikmat penat cari duet lak.. huhu...
kaya light2 jargh~ ahaks...

enyheartsdiamond said...

semestinya saya!

Cik Biol said...

dragon ball ada 7 biji kan

f.a.r.a.h said...

me! me!
nape? nak bagi duit ke?
haha!

iezat n hobbes said...

lu belanja gua karoke kat alamanda 3 jam baru gua jawab

mamai said...

pakcik angkat semua jari

pisey said...

to fatin

hoh.aku na berat2.
light2 tamau!

haha.

pisey said...

to eny.

ekau gua suda tahu dah.
haha.

=)

pisey said...

to cikbiol.

sembilan lah!
tettttt.

pisey said...

to farah.

org nk mntak duit.
bukan nk bg.

ish.

pisey said...

to ejat.

tak yah jawab pun xpa.aku tak kesah sangat eh kalo setakat ang.

haha.
gila 3jam.
nak cabut kerongkong apa?

pisey said...

to mamai.

gimme five!!
eh.
ten!!

penaberkala said...

dah angkat jari manis
tengok2,masih takde cincin di jari,hak3

pisey said...

to nuar.

ceh.gi bini nuh!

haha.