creep - radiohead

When you were here before
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world

I wish I was special
You're so fucking special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here

I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice when I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell I'm doing here?
I don't belong here

She's running out again
She's running out
She runs runs runs
Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fucking special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here
I don't belong here

kaki berwajah hensem: gua pun tak percaya gua layan lagu ni. zaman lama ni. ala, yang gitu2 tu.

26 comments:

Dak Wan said...

Takleh lawan "Runaway Train, Soul Asylum" lagik :) Hehehe.

jo said...

takde hallah!
gua layan jugek...

oranglidi said...

rock kapak weh.. kapak!

i'msosupernotcool said...

owh..
radiohead nih..
smp skang x msuk..
haha..

Koyuki said...

weh lu jangan
ni lagu percintaan gua dengan diri sendiri ni
bila tengok thom yorke nyanyi jer gua rasa nak bagi ciuman terbang kat beliau
sangat syahdu

Cik Biol said...

huehuehue lagu ni berhantu je bg aku hehe aku suka gak besh3

siggplus said...

lagu paling gua suka waktu vain

hans said...

aku layan lagu etnik kreatif jer lah senang
hehe

acap said...

bes lagu nih!

chokio_nia said...

well..i dun belong here..huhu

mamai said...

teringat masa malam graduasi kat u dulu pakcik dan kawan-kawan nyanyi alu nie masa buat presembahan sampai prof terperanjat

pisey said...

to dak wan.

haih.
nak pi dgr layan jugak lah!

pisey said...

to jo.

ehem2.
bagus.
sayang kau lebih.

kau sayang aku tak?

pisey said...

to oranglidi.

parang ada ni.
mau?

haha.
kapak pun wa layan saja.

keh3
tercabut anak tekak.

pisey said...

to imsosupernotcool.

ko tahu tak ko cool?
haha.

aku layan yang ni satu je.
ada kisah.

la la la.
1001 kisah.

pisey said...

to koyuki.

aww2.ciuman tu terbang mana weh?gua nak pergi tangkap kalau sempat.tak nak bagi hinggap.

haha.
buat jahat berpada2 orang kata.

pisey said...

to cikciol.

haha.
scary gak weh haunted2 neh.

haha.

pisey said...

to sigg+.

lu bila nak apply villain pula?
haha.

pisey said...

to hans.

kah3.kau joget depan aku sekarang!

pisey said...

to acap.

macam naik basikal turun bukit lepas tangan best dia.

haha.

pisey said...

to ain.

kau creep lah sangat.
ahhaha.

pisey said...

to pakcik mamai.

haha.tercabut ke spek mata dia?
keh3.

layan weh lagu ni.
layan kaw2~

kawie2020 said...

lagu yg best arr... aku suka gak dgr lagu nih...

pisey said...

to kawie.

huhu.
best gilak yang ni neh!

Ries Lee said...

aku suka lagu Radiohead-Bulletproof.

pisey said...

to encik ries.

nanti gua dengar sampai tuli!