wishing upon the stars

i wish i could be like a robot. bila bateri habis sudah, mati. caj balik, hidup dan bertenaga. tak ada perasaan. tak perlu main kayu tiga untuk tampak lebih berguna. dah terang2 tak ada malu apa nak berbogel sini sana. main raba2 pun cool2 saja tak perlu fikir dosa pahala. akal pun tak ada untuk bertanggungjawab fikir baik buruk dunia.

amacam?
tak2, ni bukan azam tahun baru gua. tak rock langsung.

kelantanese kata,
"tok rok doh ambo kalu lagu ni la caro dio"

dah ramai duk sambut ucap selamat datang duaribusepuluh dan lambai pada duaribusembilan. malas aku nak ulas banyak. rasa sama je? tapi duaribusembilan yang aku kenal ini, aku takkan mahu tukar dengan mana2 duaribuakandatang yang lain.

let it be it.
mungkin kena tunggu lagi 53hari aku cukup duapuluhsatu tahun mungkin.

banyak betul kemungkinan mungkin; ceh.

hagh!
tuanya.

kakak aku marah bila aku cakap masa harijadi ke duapuluh aku,
"waa,adek sudah tua!"
"habis awak nak cakap saya sangat tua lah?"

kaki basuh baju: otak macam makin kotor ni apa kes? lontar masuk mesin basuh baru tahu.

28 comments:

enyheartsdiamond said...

im 20 t00000!

i'msosupernotcool said...

20?
muda lagi la..
gua da 40 yo..
ape kes?

Ries Lee said...

aku dah bace habis entri kau ni ironinya aku dapat tau yang kau makin tua...ngeh3...

sharamli said...

meh sini nak spinkan skali 0tak tu..

dobot said...

aku steady je 18,
:P

siggplus said...

hai org tua slamat berkenalan..

tongkat mana?

adult diapers dah pakai belum?

sudah?bagus..tua2 ni mmg cpt lupa..heh

kawie2020 said...

aku lagi tuo dari ko..

hisham said...

salam..i wish u moge ape yg u hajatkan akn terlaksana dan dipermudahkan sgale urusan oleh Allah ..amin..

seKut taWar said...

tuo doh...kaba ko diri gak...

hehehe

Cik Biol said...

lontar cpt wakaka

seroja jingga said...

20an? ah putik jagung lagi..akak 31 this year,,lek je..happy new year pisey!

cikmemy said...

erk..samela umur kita...aku cuak nk jadik besar~

h.a.n said...

saya masih muda :D

miSs s!v said...

errr..
aku da nak 22.
T___T

pisey said...

to eny.

i tua setahun dr u lah dear!

haha.

pisey said...

to encik cool.

wah.dah ada anak belum?

pisey said...

to encik ries.

ko sejak belajar ironi makin mengada pula ye.

dem3

pisey said...

to sharamli.

dah msuk mesin basuh td.
aa.

pisey said...

to cik dobot.

hampeh.
menipu tak baik lah!

pisey said...

ti sigg+.

gua pakai lampin yang boleh basuh cuci guna balik tu.jimat.ekonomi bukan stabil sangat.

tak lupa.
nanti malu.

ehem.

pisey said...

to encik kawie.

haha.
berapa tua?

pisey said...

to hisham.

terima kasih!
kamu juga.

=)

pisey said...

to peja.

cett.
mu tuo jugop!

pisey said...

to cik biol.

tolong lontarkan aku.
larat kan?

aku tahu ko gagah.
haha.

pisey said...

to kak jingga.

ea?
akak setahun muda drp kaklong saya!

hehe.
u too sis.

pisey said...

to cik memy.

tahun 1989 gak ea?
huhu.

jgn cuak2.
nervous sikit tak apa.

pisey said...

to han.

bagus.
perasan muda itu bagus.

pisey said...

to kak siv.

wah.akak dah tua!

haha.