babai budak2 ngada2






dearest;
icha and faris.
kakak n adek.
gelenya n uduh.

stay nakal.
stay hyper.
will be missing both of you amat2.

aku rasa nak kena gelak mengilai hari2 nanti cuti ni.
dan elak berada di sini mungkin.
might be staying in kota bharu for the whole cuti.
bimbang aku jerit panggil faris uduh ngan icha gelenya berdua ni pula tiba2.

sila amati beberapa snap budak2 ngada2 yang ada ini.
sila dalami setiap detik dan riak ekspresi setiapnya.

dah boleh faham sikit kan kenapa aku dah rindu ni?
heh.

malam ni insyaAllah aku hantar mereka dan abg f.
study jom!

Tuhan.
tolong aku kuat.

13 comments:

{lumut} said...

ya Allah..jadikan pisey kuat mcm badang...huhu..

weh nuffnang tarik balik status glitteri aku...

nape weh..apekah salahku..hahaha
mesti sbb isu tetek tuh kene tarik.yeker?

sharamli said...

faris..sama nm ngn ank buah 0rg..hu3

enyheartsdiamond said...

amboi2 budak2 tu;)

mamai said...

meh budak kecik dua orang tu pakcik nak gomol dia geramnya so cute

acap said...

xper2.
kt kb ko ade aku.
insyaallah xrindu2.
hahah

Aku Beskot™ said...

cumelnye telatah dorg tu..
rs cm nk tamapr² je pipip ko!!
haha..
gut lux!!

ttiti anak mummy said...

mummy..saya nak Faris!

meera said...

ank buah kamu ker??

meor saiful rizal said...

budak2 mmg cenggitu wehh..

kite pon camtu gak dlu2 ye dak..

btol tak?btol tak

oranglidi said...

kecik2 gelenya? hehe.

jo said...

sok-sok jumpa mesti dah besar...kan?

miya said...

saya suka nama f tu xP

chokio_nia said...

huisshhh..sempat agi update..comel weh dak ne2...aku nak kiss yg laki tu bleh??faris kan..i loike..haha