malas aku cool-cool camni

serius aku parah ni. kenapa malas sangat nak belek math ni?

ni mesti kes tadi jawab paper cool gila. mana tak cool. sejuk semacam dewan tu. ah. kalau aku demam ni memang aku pergi buang penghawa dingin satu dewan tu. biar berpeluh semua macam lepas main ragbi.


SOVA
homogeneous DE
non-homogeneous DE
exact DE
1st and 2nd order DE

laplace
laplace transform
inverse laplace

fourier

hafal tajuk je boleh?

dah2.
jom pergi restoran depan bawak setin sardin masing2.
baru urban.

semua doa aku lulus math II ni.
jangan duk tiru ejat tuh.
huh.

26 comments:

{lumut} said...

aku baru lepas paper DE td..
hehe..
jgn malas2...
blaja beb blaja..

chokio_nia said...

errrr...tu blaja chemy ke??aku tau homosex je..haha..okeh2..tpu..aku tau homogenus ngan heterogenes..

pergi restoran mamak ke??huuu

acap said...

ain lucah weh..
ishh.

hafal sifir jela pisam..

iezat n hobbes said...

repeat la sem depan..haha..

pisey said...

to lumut.

haha.
oke2.
nak rajin la ni.

semangat perlu!
nak kumpul duit senang2 lawat kau kat auckland.

aww~

pisey said...

to ain.

ni MATHS lah!!

ish.
tak.
restoran melayu.

haha.
oghe kelate pulok tu.

aku masuk kasi arahan je kat dapur tu.kih3

pisey said...

to acap.

ain memang nakal.
dia memang begitu.
ish.

oke2.
nak hafal rumus je pun.
n jalan kira.

aku tahu.
doa acap selalu untuk pisam kan?

aww~

pisey said...

to ejat.

lu nasib baik gua tak tahu rumah lu ka mana kat bangi lama tu.kalau tahu pun gua tak ada transport.nasib gak gua malas nak online ni nak gi makan pulak.lu memang.ish.

agh!

oranglidi said...

DIFFERENTIAL EQUATION KE DE TU?

best ooo!!

acap said...

alala..
hahaha.

Idalara said...

belajar rajin2 dik..muga berjaya!

pisey said...

to oranglidi

haha
so true.

aku dah setel dah ugut org dapur kedai td masakkan nasi goreng sardin satun tin tadi.gila kenyang ni.

fuhh.
setadi jom

pisey said...

to acap

kah3
ape alalala.

adeih.
tolong weh
kenyang!

pisey said...

to kak ida.

huhu.
terima kasih.
^^

nak gi merajinkan diri la ni.
hehe.

acap said...

siut!
lapa nih!

Aku Beskot™ said...

sejak ble math maen hafal² eh??
hoho~..

stdy²!!..jgn mals!!haip!!

jumapx said...

relaks2...
klu tension..jgn lupa rehat jap makan pisang...he3

siggplus said...

gua rasa gua fail paper math sem ni..

lu tanak repeat 1 klas ngn gua? tak la gua bosan sangat sorang-sorang..haha

oranglidi said...

PEH.. nasik goreng sardin? macam sedap.

apahal sampai satu tin? cis.

jo said...

ape barang belajar......
hahaha...

pisey said...

to acap.

lapar makan la acap oit!
=)

xkan nak kena suap?

pisey said...

to beskot.

xhafal pun.
dah habis paham kut.

tengok2 soalan tadi.
jadi xpaham pula.

aku pun xpaham.
ah

pisey said...

to jumapx.

dah dua minggu bekalan pisang berangan tak putus2 tepi katil gua atas kayangan.

dah habis dah.
tolong pergi beli leh?

pisey said...

to siggplus.

tak mau!!

nak lulus.
isk

tapi aku teman la kau setadi.
oke?

pisey said...

to oranglidi.

lagi sedap dari agar2 laici ni.
haha.

cuti nanti aku nak buat.

pisey said...

to jo.

kejap suruh aku setadi.
kejap kutuk orang belajar.

ish.
apa ni????

aku dah pening ni.

kah3