speechless

untuk berhidup dan meneruskan hidup adalah suatu nikmat kepuasan. untuk punya rakan ketawa dan menangis adalah suatu anugerah. untuk punya waktu pada diri sendiri adalah suatu kepentingan. untuk memahami manusia lain adalah suatu kelebihan.

dulu aku benar gemar menghabiskan masa dengan merancang itu dan ini bagai nak rak. tapi aku rasa to be able to live to the fullest untuk masa kini itu lebih menyeronokkan. orang kata lebih fun mungkin.

malam semalam keluar melepak meraban tanpa arah tuju dengan rakan-rakan. ke alamanda; bought a book at mph and makan at noodle station. kendian 'menembak' di kawasan tasik putrajaya.

aku utarakan pendapat hati tentang hidup;

'aku rasa hidup aku sekarang macam best ah. hari2 aku rasa lain benda aku duk layan. cam tak bosan sangat. dulu2 aku selalu fikir hidup ni mundane'

'aku pula rasa hidup aku kalau cukup benda tu je mesti fun gila dah'

'apa dia?'

'duit!'

heh. so true.
=)

happy living everyone.

26 comments:

lumut said...

duit memang mengasyikkan..
oo yeah.

Unknown said...

suma org perlukan duit...

faizal said...

wei...mu tlg msuk exam utk aku ley x pise?///

Anonymous said...

ada duit mcm2 blh buat

Luna said...

kalo ada perfume bau duit, aku nak beli, sembur kat bakal bf aku. n teddy bear aku~ hahahaha!

nurliani said...

heheh.
yup.but sometimes people can change because of the things that we called 'money' ^_^

¶A.K.I¶ said...

huhu...
idop mst enjoy!
yeah2!

Anonymous said...

huh...
ak skang sengkek giler...
jom wat derma kilat tok ak..hahaha

enyheartsdiamond said...

belanja eny;)

beskot said...

hehe..
btol tu..
duet sgt mengasyikkn..
sbb tu rmi yg terbabas..

joegrimjow said...

money is nit everthg
but sumthg

chokio_nia said...

ade duit bole shopping smpi lenguh kakai..huuu

Seroja Jingga said...

akak suka duit!
duit duit duit duit

Pisey said...

to lumut.

yer2.
betul.

best oh shopping.
haha

Pisey said...

to 0.

setuju.
ya ya.

saya juga.

Pisey said...

to peja.

TOKSEY!

kah3

Pisey said...

to fatt.

aha.
tak semuanya juga.

=)

Pisey said...

to luna.

ah.
bakal bf?
aha.
cam seronok gak ada orang bau duit.
pergh.

aku kalau lepas cucuk duit bank wajib2 cium sedut bau habis baru isi purse.

haha.

Pisey said...

to nurliani.

huhu.
betul3 (upin ipin)

tapi it depends.

p/s: susah betul nak loading blog kamu. huaaa.

Pisey said...

to aki.

life is indeed fun!
huhu

Pisey said...

to hejauw.

ish.
aku pun kering.
nak minta derma lak dia.

huh.

Pisey said...

to eny.

tamau!
eny belanja pisey dulu

Pisey said...

to beskot.

ya!
aha.

Pisey said...

to joe.

something like what thing?
hah.

haha.

Pisey said...

to ain.

jom2.
shopping2.
then kau shipping kat aku.

oke?
=)

Pisey said...

to kak jingga.

ish.
akak.
jangan nakal2.

haha.